#1 11-10-2012 10:29:59

 pocisksk

Starszy Pan

Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 10-03-2012
Posty: 230
PSN ID: pocisksk
Prawdziwe imię: Sebastian

Problem z autem?.

Witam wszystkich nie wiem czy taki post juz byl, ale mam nadzieje ze moze sie przydac:-).
Pewnie wielu z nas posiada auto i propozycja jest taka jesli mamy jakis problem z autem abysmy go tutaj sprobowali wspolnie rozwiazac.
Po pierwsze czy ktos moze z nas jest mechanikiem samochodowym?.
Po drugie :
Moj problem polega na tym:
Posiadam forda mondeo i mam w nim czujniki cofania, problem w tym ze jak cofam a z tylu nic nie ma to i tak mi piszczy alarm.
Podobno czujniki sa ok, ale moze centrala od czujnikow wysiadla?.
Obilo mi sie o uszy ze jes mozliwosc jej zresetowania?
Jesli ktos slyszal to bede wdzieczny za pomoc:-).


http://g.bf3stats.com/ps3/iJLrqbDz/pocisksk.png

Offline

 

#2 11-10-2012 12:11:02

 lda77

Dziadki

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 19-09-2010
Posty: 1039
PSN ID: Lda77
Prawdziwe imię: Bartek

Re: Problem z autem?.

<joke>A może umyj samochód? Słyszałem, ze pomaga </joke>


http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Lda77.png

Offline

 

#3 11-10-2012 14:12:03

 tysia87

Die Prinzessin von Schmideberg

8220982
Skąd: Kowary
Zarejestrowany: 19-01-2010
Posty: 2426
PSN ID: tysia87
Prawdziwe imię: Justyna
WWW

Re: Problem z autem?.

może masz sparciałe izolacje na kablach i masz zwarcie...


http://g.bf3stats.com/ps3/6KKcdeCD/tysia87.png

"amat victoria curam.... victory loves preparation"

Offline

 

#4 11-10-2012 14:14:09

 petekolakowski

Starszy Pan

Call me!
Skąd: Sompolno
Zarejestrowany: 19-01-2010
Posty: 2269
PSN ID: petekolakowski
Prawdziwe imię: Piotrek

Re: Problem z autem?.

Jest duża szansa, że wystarczy podłączyć pod komputer i zresetować błąd.

Offline

 

#5 11-10-2012 15:46:52

 artur1210

Starszy Pan

Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 03-03-2012
Posty: 296
PSN ID: artur1210
Prawdziwe imię: Artur

Re: Problem z autem?.

Albo zdrap ze zderzaka tego przejechanego psa
Mam nadzieję, że pomogłem


http://sigs.enjin.com/sig-bf3/7c50c20bafaf5c74.png

Offline

 

#6 11-10-2012 17:39:46

 luckas_bonzo

Starszy Pan

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 24-05-2011
Posty: 582
PSN ID: luckas_bonzo
Prawdziwe imię: Łukasz

Re: Problem z autem?.

Ale zartownisie sie znaleźli hehe czekające  tylko jak pociski was usiądzie tyłkiem na claymorku

Offline

 

#7 11-10-2012 18:42:36

 LUKI79

Dziadki

Skąd: Smolec / Wrocław
Zarejestrowany: 20-01-2010
Posty: 2457
PSN ID: LUKI79
Prawdziwe imię: Łukasz

Re: Problem z autem?.

pocisksk napisał:

Posiadam forda mondeo

Tylko jaki rocznik --- przedział jest dosyć spory

Offline

 

#8 11-10-2012 19:05:38

 petekolakowski

Starszy Pan

Call me!
Skąd: Sompolno
Zarejestrowany: 19-01-2010
Posty: 2269
PSN ID: petekolakowski
Prawdziwe imię: Piotrek

Re: Problem z autem?.

Skoro ma czujniki to obstawiam rocznik >2006

Offline

 

#9 11-10-2012 19:21:28

 polandpsycho

Starszy Pan

3472672
Call me!
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 16-11-2010
Posty: 2042
WWW

Re: Problem z autem?.

Seba to metanol , tam żadnych czujników nie ma


http://g.bf3stats.com/ps3/bR1MV4IT/polandpsycho.png

Offline

 

#10 11-10-2012 19:45:09

 DawcaNerek

Starszy Pan

4967745
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 17-03-2011
Posty: 3162
PSN ID: DawcaNerek
Prawdziwe imię: Krzysiek
WWW

Re: Problem z autem?.

petekolakowski napisał:

Skoro ma czujniki to obstawiam rocznik >2006

A jak nowszy to można założyć że nowsze już tak mają

Golf VI 2010 r., żonka wpadła w zagłębienie w drodze, takie miejsce z zapadnięciem się kawałka drogi.
Efekt ?? Wymiana przekładni kierowniczej w które ułamało się ucho mocujące

https://lh4.googleusercontent.com/-e2_CGu_TYSs/UHW6Xs0EE6I/AAAAAAAAAMI/Oy4SiC1tKHI/s576/20121010_112028.jpg


http://sigs.enjin.com/sig-bf3/915d219f43747a6f.png
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Offline

 

#11 11-10-2012 19:55:43

 petekolakowski

Starszy Pan

Call me!
Skąd: Sompolno
Zarejestrowany: 19-01-2010
Posty: 2269
PSN ID: petekolakowski
Prawdziwe imię: Piotrek

Re: Problem z autem?.

To jest pikuś, ostatnio w TV pokazywali, jak gościu wpadł do 2 metrowej dziury w jezdni. Drogowcy zapomnieli oznaczyć.

Offline

 

#12 11-10-2012 19:56:05

 pocisksk

Starszy Pan

Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 10-03-2012
Posty: 230
PSN ID: pocisksk
Prawdziwe imię: Sebastian

Re: Problem z autem?.

LUKI79 napisał:

pocisksk napisał:

Posiadam forda mondeo

Tylko jaki rocznik --- przedział jest dosyć spory

2003 kombi disel


http://g.bf3stats.com/ps3/iJLrqbDz/pocisksk.png

Offline

 

#13 11-10-2012 20:31:20

 muss_1

Starszy Pan

Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 21-03-2010
Posty: 448
PSN ID: muss_1
Prawdziwe imię: Adrian
WWW

Re: Problem z autem?.

pocisksk napisał:

Posiadam forda mondeo i mam w nim czujniki cofania, problem w tym ze jak cofam a z tylu nic nie ma to i tak mi piszczy alarm.
Podobno czujniki sa ok, ale moze centrala od czujnikow wysiadla?.
Obilo mi sie o uszy ze jes mozliwosc jej zresetowania?
Jesli ktos slyszal to bede wdzieczny za pomoc:-).

W koncu coś napiszę, bo jeszcze mnie usuną
dupa, dupa, dupa

a tak na serio to obstawiam jednak czujniki. Jak je sprawdzałeś?
Podłączałeś wogole auto pod kompa? Powinno CI błąd wywalić.


ja mam taki  problem, Otóż auto nie pali mi na 6 cylinder, ten najbliżej podszybia. Na postoju trzęsie się cała buda. Poduszki są okej, sprawdzałem. Świece oraz cewki tez są w porządku, przekładem z palącego pierwszego cylindra do szóstego i dalej bez zmian. Sprawdzałem tez iskrę no i jakaś tam iskra jest, Wykluczam też problem z paliwem, bo i na LPG i na benzynie jest tak samo. Nie pali na 6 cylinder. Podłączałem pod kompa, wyszła tylko Lambda (w sumie nie dziwne, bo jak nie pali na jeden cylinder to i spaliny na sondzie nie będą prawidłowe). Sprawdzałem kompresję, wyszło 6 (mało trochę), ale nie mogłem dobrze docisnąć próbnika do gniazda więc nie wiem czy odczyt jest do końca prawidłowy. Oleju nie bierze, nie kopci przy odpalaniu. Auto spala zdecydowanie za dużo LPG, ok 15 litrów. Jeżdżę głownie po trasach, ok 30% to miasto. Auto czasem pali na dotyk, czasem trzeba długo pokręcić żeby odpalił. Odałęm auto do mechanika, prawdopodobni egłowiaca, albo zawór, albo gniazdo
Auto to dwu litrowe E36


http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/muss_1.png

Offline

 

#14 12-10-2012 07:47:21

 tysia87

Die Prinzessin von Schmideberg

8220982
Skąd: Kowary
Zarejestrowany: 19-01-2010
Posty: 2426
PSN ID: tysia87
Prawdziwe imię: Justyna
WWW

Re: Problem z autem?.

petekolakowski napisał:

To jest pikuś, ostatnio w TV pokazywali, jak gościu wpadł do 2 metrowej dziury w jezdni. Drogowcy zapomnieli oznaczyć.

u mnie było podobnie
http://powiatowa.info/index.php?option= … &Itemid=18


http://g.bf3stats.com/ps3/6KKcdeCD/tysia87.png

"amat victoria curam.... victory loves preparation"

Offline

 

#15 12-10-2012 13:36:42

 artur1210

Starszy Pan

Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 03-03-2012
Posty: 296
PSN ID: artur1210
Prawdziwe imię: Artur

Re: Problem z autem?.

To może Sebo rozwiąże problem http://www.youtube.com/watch?v=7ILJtqKK4jk

Zapomniałem jak to się robi żeby był nie link tylko miniatura - proszę mnie uświadomić jeszcze raz

Najlepiej znaleźć sobie jakiegoś znachora co zajmuje się tylko i wyłącznie samochodami danej marki i zna jego wszystkie bolączki. Ja mam kolesia, który pracuje w serwisie VW i ogarnia mi wszystko już od dawien dawna. Magik że hej a do tego po taniości. Umawiam się powiedzmy na 18 a samochód już przed 22 mam do odbioru (nie magazynuje samochodów jak to co poniektórzy robią). Czego nie ma w sklepie to sam przywiezie z serwisu. Adrian nawet jak nie znasz nikogo takiego to jedź do salonu BiEmDabliu i dowiesz się kto naprawia autka po godzinach - mój znajomy tak zrobił i ma swojego cieślę
Swoją drogą mój brat ma takie fajne zniżki w INTERCARSie, że na WZtce kwota do zapłaty za moje graty była 35000 a zapłaciłem 2000 z hakiem

Ostatnio edytowany przez artur1210 (12-10-2012 13:38:11)


http://sigs.enjin.com/sig-bf3/7c50c20bafaf5c74.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gtasaforum.pun.pl www.strzelnica-lezajsk.pun.pl www.tibia-space.pun.pl www.roguc.pun.pl www.shinobiofwars.pun.pl